04 lipca 2023

NIEKALENDARZ - lipiec

Lubisz wyzwania? Masz problem z regularnym czytaniem i chcesz to zmienić? Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 oraz kolektyw Mamy Projekt przybywa z pomocą i... propozycją :)

Tło białe. W lewym górnym rogu jest logotyp Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0. W prawym górnym rogu: Realizacja: Mamy Projekt oraz ich logotyp. Niżej, pogrubionymi literami: Biblioteka bierze udział w wyzwaniu Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0., a pod kolorowy napis: Książkowy niekalendarz. Na środku plakatu znajdują się dwie narysowane postacie (dziewczyna w kucyku i chłopak w czapce z daszkiem) czytający książkę na tle regałów. Postacie zwracają się do Czytającego: Pytaj w środku o szczegóły. Pod rysunkiem znajdują się logotypy: MKiDN, MEiN, Biblioteki Narodowej, Instytutu Książki i NCK.

NIEKALENDARZ to inspiracje, aktywności z książką i najważniejsze literackie rocznice. Składa się z 12 kart, z zadaniami na każdy miesiąc, które zachęcą do odwiedzenia biblioteki i sięgnięcia po książkę. 

Co miesiąc na blogu oraz w bibliotece pojawi się kolejna karta z kalendarza z wyzwaniami na dany miesiąc :)

Tło białeW lewym górnym rogu jest logotyp Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0. W prawym górnym rogu: Realizacja: Mamy Projekt oraz ich logotyp. Niżej: rysunek przedstawiający chłopaka w czapeczce z daszkiem, mającego rozłożoną książkę przed sobą. Chłopiec wskazuje palcem na globus stojący na kupce innych książek. Nad nimi jest słońce oraz samolot. Pod rysunkiem widnieje napis: Podróżniczy lipiec. Następnie mamy wypisane trzy wyzwania na ten miesiąc: 1. Zabierz ze sobą książkę na wakacje. 2. Przed wakacyjnym wyjazdem przeczytaj książkę, która ma związek z miejscem, do którego się wybierasz, lub reportaż o dalekim zakątku świata. 3. Wejdź na stronę Radio.Garden, posłuchaj programów radiowych z odległych zakątków świata, a potem znajdź przewodnik po kraju, którego radio najbardziej przypadło Ci do gustu. Pod wyzwaniami znajdują się logotypy: MKiDN, MEiN, Biblioteki Narodowej, Instytutu Książki i NCK.


Za realizację odpowiada kolektyw Mamy Projekt, a ilustracje i oprawę graficzną wykonało Studio Sarna. Kampania jest częścią Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

WIECZÓR ARTYSTYCZNEGO CZYTANIA PROZY