02 listopada 2023

NIEKALENDARZ - listopad

 Lubisz wyzwania? Masz problem z regularnym czytaniem i chcesz to zmienić? Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 oraz kolektyw Mamy Projekt przybywa z pomocą i... propozycją :)

Tło białe. W lewym górnym rogu jest logotyp Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0. W prawym górnym rogu: Realizacja: Mamy Projekt oraz ich logotyp. Niżej, pogrubionymi literami: Biblioteka bierze udział w wyzwaniu Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0., a pod kolorowy napis: Książkowy niekalendarz. Na środku plakatu znajdują się dwie narysowane postacie (dziewczyna w kucyku i chłopak w czapce z daszkiem) czytający książkę na tle regałów. Postacie zwracają się do Czytającego: Pytaj w środku o szczegóły. Pod rysunkiem znajdują się logotypy: MKiDN, MEiN, Biblioteki Narodowej, Instytutu Książki i NCK.

NIEKALENDARZ to inspiracje, aktywności z książką i najważniejsze literackie rocznice. Składa się z 12 kart, z zadaniami na każdy miesiąc, które zachęcą do odwiedzenia biblioteki i sięgnięcia po książkę. 

Co miesiąc na blogu oraz w bibliotece pojawi się kolejna karta z kalendarza z wyzwaniami na dany miesiąc :)

Tło białeW lewym górnym rogu jest logotyp Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0. W prawym górnym rogu: Realizacja: Mamy Projekt oraz ich logotyp. Niżej: rysunek przedstawiający chłopaka w zielonej czapce z daszkiem i zielonych spodniach, siedzącego w fotelu, zawiniętego w czarny koc oraz czytającego pomarańczową książkę. Obok na stoliku jest kubek z czymś gorącym. Pod rysunkiem widnieje napis: Polski listopad. Następnie mamy wypisane trzy wyzwania na ten miesiąc: 1. Czy wiesz, co dokładnie świętujemy 11 listopada? Sprawdź to w książce o historii. Przeczytaj też dowolną książkę polskiego autora. 2. Ogólnopolski Dzień Biblioterapii - 14 listopada - przypomina o tym, że książki mogą tez pomagać. Wypożycz bajkę terapeutyczną o trudnych emocjach i sprawdź, czego Cię może nauczyć. 3.Listopad zachęca do zaszycia się pod kocykiem - jaką ksiażkę wybierzesz do czytania podczas długich jesiennych wieczorów? Pod wyzwaniami znajdują się logotypy: MKiDN, MEiN, Biblioteki Narodowej, Instytutu Książki i NCK.


Za realizację odpowiada kolektyw Mamy Projekt, a ilustracje i oprawę graficzną wykonało Studio Sarna. Kampania jest częścią Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Opowieści z czarnej płyty. Rockowe ballady (B.Główna)

  Tło: białe, w centralnym punkcie plakatu widzimy czarną płytę analogową. W jej dolnej części umieszczono obraz graficzny, przedstawiający ...